Publicat Luni 01, 8, 2018

Receptioner

Plumbek Consulting 1 posturi

DESCRIERE JOB

CERINȚE

-studii medii sau superioare;
-cunostinte de limba romana , maghiara, engleza sau germana
-operare pe calculator, dactilografiere, telefonie;
-disponibilitati de dialog,
-comportament civilizat.
.

RESPONSABILITĂȚI
-asigura pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei;
- asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei;
- asigura activitatea de informatii generale pentru public;
- intocmeste planul fondului necesar protocolului;
- stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol)
- pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie;
- duce la indeplinire orice sarcina trasata de superiorul direct sau directorul general;
- raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);



Industria

Turism / HoReCa

Departament

Turism / Hotel staff

Număr posturi

1

Plumbek Consulting este in judetul Satu Mare din 2012 si vine in sprijinul clientilor cu solutii in domeniul Resurselor Umane. An de an ne-am dezvolta ...

Profil Companie
Telefon

0749146923

Adresa

Carei str.1 Decembrie nr.26

Acord de confidențialitate

Plumbek Consulting - Toate drepturile rezervate